HØST-AKS 2024

En gruppe mennesker på en strand

På mandag var vi på Deichman Bjørvika og så en familiefilm, utforsket nye bøker og følte den litterære atmosfæren. På tirsdag delte vi oss i to grupper. De minste grillet pølser og lekte hele dagen på Voldsløkka, mens de eldste besøkte Nøklevann og fisket. På onsdag dro barna til Kongsgården og besøkte dyrene der. Torsdag var vi i basene og hadde svømming og matjungel med potet og brokkoli muffins og lagde høstbilder av blader, kvister og stein som vi sanket i marka. Siste dagen handlet om en tur til Øvresætertjern der vi padlet, fisket, spiket, grillet sopp og koste oss i den varme høstsolen. For de circa 50 barna som deltok denne uken får høst-AKS opplevelsen plass på en kapittel i sin minnebok om grunnskolen.

en gruppe mennesker som sitter på benker
En gruppe mennesker i kajakker
en gruppe mennesker som står utenfor en bygning
en gruppe barn i et rom