Moro i Vinterferien på AKS

Vi på AKS Møllergata har laget en kjempeplan for ferien. De som er påmeldt vil få en SMS med link til planen. Dere kan også se den her . Minner om at påmeldingen nå dessverre er stengt.

På mandag skal vi bruke dagen til å trene i gymsalen. Godt trente barn og voksne er bra.

Tirsdagen befinner vi oss på Bygdøy, hvor vi skal besøke Frammuseet og være med på en morsom rebus. Etter det tar vi oss en tur på stranden. Vi går til den faste stranden vår på Paradisbukta og ser hvordan den ser ut på vinteren.

Onsdag reiser vi til Skullerudsletta. Vi skal få være med på skiskole i regi av Skiforeningen. Her er det viktig at alle har med gode klær. Se ukeplan for informasjon.

Torsdag skal vi på aketur i nærmiljøet.

Fredag er det kokkedag. Vi skal få lese oppskrifter, veie og måle opp ingredienser og lage fantastisk mat. Vi spiser sammen og koser oss.

Vi gleder oss masse til en morsom, spennende og lærerik ferie!